به زودی این وبلاگ تغییر میکند و به انجمن اینترنت رایگان ایرانسل میپردازد خرید مستقیم Purse از ادمین و آموزش کامل آن
 
GPRS رایگان ایرانسل و انواع ترفندها
ترفندستان
 
 
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 16:7 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007
  • خرید مستقیم  Purse  از ادمین باعث میشه که ادمین شما رو توی لیست Merchants اد کنه و بعد از  یک هفته آیدی شما رو توی لیست  s.m  اد  کنه .
  • اینکار خیلی به نفع شماست ، نه تنها ضرر نمی کنید بلکه سود کردین .. هم با خیال راحت خرید زدین هم Merchants و هم s.m  شدین .. 
  • برای خرید از ادمین شما باید به سایت Web money  برید و با واریز پول به حساب ادمین و دریات یک کد خرید و ارسال اون کد به همراه  number id خودتون به ادمین اون رو از خریدتون مطلع کنید . ادمین هم بعد از بررسی ، Purse ها رو  به آیدی شما ارسال میکنه ..

  •   آموزش کامل افتتاح حساب وب مانی برای خرید از ادمین                                             
                                                       
  •   پول الکترونیکی یا وب مانی

پول الکترونیکی وب مانی در سال 1998 راه اندازی شده است صاحب آن شرکت "WMtransfer LTD"  می باشد . سیستم نرم افزاری این پول الکترونیکی توسط شرکت "نیروهای محاسباتی " طراحی و ساخته شده است این شرکت اکنون هم پشتیبانی فنی را انجام می دهد . 
در حال حاضر حدود  5 میلیون کاربر در دنیا از وب مانی استفاده می کنند و روز به روز امکانات و سرویس وب مانی و همین طور کاربران این پول الکترونیکی رو به افزایش می باشد . خصوصیت این سیستم پول الکترونیکی برخورداری   از امنیت بالا می باشد . بعداز افتتاح حساب وب مانی برای کاربر فایل کلیدی مخصوص حساب ساخته شده ارایه می گردد که توسط این فایل کلیدی دسترسی به حساب ممکن می باشد . همین طور شما می توانید در تنظیمات حساب دسترسی به حساب را با یک یا چند IP محدود نمایید تا اینکه از ورود دیگران به حساب تان جلوگیری نمایید . 

برای استفاده از وب مانی در ابتدا باید نرم افزار web money keeper را از سایت نصب نمایید . به هر حساب وب مانی شماره شناسایی مخصوص (WMID ) تعلق می گیرد . هر کاربر در سیستم پول الکترونیکی وب مانی از گواهینامه الکترونیکی برخوردار می گردد . طبق اطلاعات وارد شده   در زمان افتتاح حساب برای کاربران انواع گواهینامه الکترونیکی ارایه می گردد . اگر مشخصات شخصی وارد ننمائید، گواهینامه ناشناس و اگر مشخصات خود را وارد نمائید، گواهینامه تشریفاتی تعلق می گیرد .  در زمان افتتاح حساب شما می توانید   مشخصات خود را وارد نموده و از گواهینامه تشریفاتی برخوردار شوید . 

هر حساب دارای  6 شماره مختلف می باشد این شماره ها نشانگر واحد ارزی (امریکا , روسیه , اتحادیه اروپا , اوکراین , بلاروس و ازبکستان) هستند .

  •   نشانگر  دلار آمریکا Z 
  •   نشانگر ارز یورو  E
  •   نشانگر روبل روسیه  R
  •   نشانگر  پول واحد اوکراین  U
  •   نشانگر پول واحد بلاروس  B
  •   نشانگر پول واحد ازبکستان  Y

این شماره حسابها جدا از شماره شناسایی حساب (WMID) می باشد و برای انجام حواله باید از شماره ارز مشخص استفاده گردد . 
حوالجات در سیستم پول الکترونیکی وب مانی با هزینه %0.8 انجام می شود این هزینه بر عهده فرستنده می باشد.

  • نحوه ی باز کردن حساب 
 1- در ابتدا به سایت  www.wmtransfer.com  مراجعه کنید .
2- سپس بر روی لینک عضویت کلیک نمائید،  و فرم عضویت را به صورت زیر تکمیل نمائید:

       

 
 3- پس از تکمیل فرم عضویت و کلیک بر روی دکمه Proceed صفحه ای برای شما نمایش می یابد که اطلاعاتی که وارد نمودید را نمایش میدهد، مجددا دکمه  Proceed را کلیک نمائیدتا Registration code برای شما ایمیل گردد.
 4- بعد از زدن دکمه Proceed صفحه زیر برای شما نمایش می یابد، با باز نمودن email و کپی Registration code و درج آن در این صفحه دکمه proceed را بزنید. ( Registration code خود را در جایی مطمئن یادداشت نمائید) .
  
 

 
 5- صفحه زیر نمایش می یابد. از طرف شرکت webmoney یک اس ام اس به شماره موبایلی که در فرم ثبت نام وارد کردید ارسال می شود که حاوی mobile code است. شماره دریافتی را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه proceed را بزنید. تا عملیات ثبت نام به پایان برسد.

 
 6-  سپس برنامه وب مانی را Download نمائید. این برنامه در صفحه اصلی سایت است .

 7- پس از دانلود بر روی آیکون آن کلیک نموده تا پنجره زیر مشاهده شود.
  
  

   8- در پنجره ظاهر شده signup for webmoney را انتخاب نموده وok نمائید.
  9- در این مرحله Registration code را وارد نمائید و بر روی Next کلیک نمائید.
   
   
  
   10- در مرحله بعد با ورود پسورد اختیاری و تکرار تایپ آن بر روی Next کلیک نمائید.(پسورد خود را در جایی مطمئن یادداشت نمائید، شما بعدا جهت ورود به حسابتان باید پسورد را وارد کنید بنابراین پسورد را فراموش نکنید).
  
  

 
  11-  در این مرحله نرم افزار شروع به افتتاح حساب می کند و تنها نکته قابل توجه در این است که باید ماوس را مرتب حرکت دهید تا کار باز کردن حساب تمام شود.

  
  12- سپس حساب باز شده و یک WMID توسط نرم افزار به شما داده می شود ولی هنوز حساب Active نشده است.( WMID خود را در جایی مطمئن یادداشت نمائید چون شما بعدا جهت ورود به حسابتان باید WMID خود را وارد سیستم کنید.)

  

 
  13- در این مرحله می بایست keys file name را با کلیک بر روی دکمه ای که بر روی آن 3 نقطه وجود دارد در جائی مطمئن save نمائید.

  •   نکته ی مهم : در صورتیکه ویندوزتان را مجدد نصب کنید و یا از یک کامپیوتر دیگر بخواهید وارد حسابتان شوید باید مسیر key file خود را بدهید، پس بهتر است از keys file خود back up داشته باشید ،پس از اتمام مراحل ثبت نام key file را حتما روی سی دی رایت کنید و برای اینکه همیشه به همراه داشته باشید ، می توانید ایملی به خودتان ارسال کنید که key file به آن attach شده باشد.
 14- در قسمت code to access the keys کد امنیتی دلخواه خود را وارد و در قسمت Confirm تکرار نمائید ،سپس بر روی دکمه Next کلیک نمائید. ..(access code خود را حتما در جایی مطمئن یادداشت نمائید، در حقیقت این رمزی برای دسترسی به key file شماست ) .

    

 
  15- در این مرحله به آدرس mail شما Activation code ارسال می گردد.این کد را در محل مورد نظر تایپ نمائید و دکمه ی Next را بزنید. .
  •    نکته ی مهم : 
  * یادتان باشد key file را روی سی دی به عنوان back up رایت کنید. 

 

 

 


  
 16- مراحل Active شدن حساب شما به پایان رسیده است.بر روی دکمه Finish کلیک نمائید.

   

 
  17- برنامه ی  Web money برای شما باز می گردد.

  
  •   نحوه ی كار با Webmoney
 1-  روی آیکون برنامه ی Webmoney کلیک نمائیدتا پنجره زیر برای شما نمایش یابد، گزینه Login را انتخاب نمائید، از لیست آبشاری که در تصویر زیر با شماره 2نمایش داده شده WMID خود را انتخاب نمائید سپس Password خود را در وارد نموده و دکمه Ok را بزنید تا وارد برنامه شوید.

  
  2- در صفحه اصلی سیستم 4 Tab وجود دارد که عبارتند از :
           ContactsPursesIncoming, My webmoney . که همه رو توضیح میدم .

  • Contact:  کلیه اعضائی که تاکنون با آنها ارتباط مالی و یا ارسال massage داشتیم در این قسمت لیست شده اند. ضمنا در این قسمت سرویس های وب مانی نیز وجود دارند که می توانیم با کلیک بر روی هر یک از آنها ارسال پیغام داشته باشیم. 
  • Incoming:   کلیه ارسال های مالی و یا پیغام های جدید در این قسمت وارد می شود وما با بازکردن آن متوجه نقل انتقالات جدیدمالی و یا پیغام جدید میشود. 
  • Purses:  در این قسمت کلیه کیف پولهای مالی قرار گرفته است (طریق ایجاد کیف پول در ذیل توضیح داده شده  است).
  • My Webmoney:   در این قسمت توضیحاتی در خصوص سرویس های وب مانی وجود دارد و ما می توانیم با نحوه کار همه سرویس های وب مانی آشنا می شویم.ضمنا برخی از مراکزی که خدمات خود را با دریافت و یا پرداخت وب مانی انجام می دهد لیست شده است.
  
   
  • طریقه ایجاد كیف پول
  • شما برای مدیریت دریافت وب مانی می توانید حساب های جدید داشته باشید.(مثلا حساب دلاری).
  1-  برای ایجاد کیف پول مسیر Menu/Purses/New را طی نمائید. و یا بر روی دکمه Create کلیک نمائید تا پنجره زیر نمایش یابد.
سپس نوع ارز را تعیین نموده (1) و برای کیف پول نامی را تایپ نمائید (2) و دکمه Next (3) را کلیک نمائید.

 
   

  2- در پنجره ظاهر شده I accept را تیک زده و دکمه Next را بزنید تا پنجره زیربرای شما نمایش یابد، دکمه Finish را بزنید تا کیف پول ایجاد گردد.

   
      

 
  • طریقه  ارسال پول از طریق کیف پولها
 1- ابتدا بر روی کیف پول راست کلیک نمائید سپس گزینه Send WM را انتخاب نموده و گزینه to a Webmoney Purse را انتخاب کنید تا پنجره Send Webmoney باز شود.

 2- در قسمت From می توانید توسط لیست آبشاری کیف پول خود را که می خواهید از آن ارسال پول انجام شود را تغییر دهید.

در قسمت To و در فیلد Purse شما حساب وب مانی گیرنده را وارد نمائیید.در فیلد Amount مقدار پول ارسالی را مشخص نمائید. 

 
در قسمت Description توضیحات لازم در زمینه ارسال پول را برای گیرنده تایپ نمائید.با استفاده از آیتم Code-Protected می توانید برای امنیت ارسال پول کدی را توسط سیستم برای گیرنده پول ایجاد نمائید، برای استفاده از این آیتم Code-Protected را در این صفحه تیک بزنید و دکمه Next را بزنید تا پنجره زیر نمایش یابد.

   

  3-  برای Code Protect در فیلد Protection Period می توانیم به حسب روز زمانی را مشخص نمائیم. در صورتیکه فرد گیرنده درطی زمان اعلام شده اقدام به دریافت پول از طریق Code Protect ننماید پول مجددا به حساب اولیه بر می گردد.(توسط دکمه Change سیستم Code Protect جدیدی به شما می دهد) در پایان بعد از انجام کلیه مراحل فوق کلید Send را می زنیم.

   
 4- در مرحله بعد در صورتیكه برای اولین بار باشد كه ازحسابتان به حساب شخص دیگری مبلغ ارسال می كنید باید Wmid شخص را در Contact لیست اضافه نمایید، پنجره زیر به صورت خودكار نمایش داده می شود و از شما خواسته می شود كه Wmid شخص را در لیست خود وارد نمایید . 
دكمه ی  Add this WMID to contact list... را كلیك نمائید.
                                 
 

5- سپس پنجره ی زیر نمایش می یابد. در این پنجره دكمه ی Add را كلیك نمایید.

  

 
6- در پنجره بعدی كد نمایش داده شده را وارد نمایید و دكمه ی Next را كلیك كنید.

 
 
 7- سپس دكمه ی finish را كلیك نمایید.

  

 
8- در این مرحله دكمه ی  next را كلیك كنید.

  

 
9- در این مرحله اطلاعاتی را كه وارد كرده اید را تایید نمایید و كد پروتكت را برای خود در جایی یادداشت نمایید
 
  

  10- در مرحله بعد رمز عددی اعلام شده را وارد نمایید .

 

 11- در انتها به شما پیغام موفقیت آمیز بودن انتقال پول شما اعلام می شود و با كلیك بر روی close مراحل به پایان می رسد.

  


  با این روش میتونید Purse  مورد نیاز رو خودتون مستقیم از ادمین بخرید و بعد از مدتی Merchants  و  S.M بشید .
     موفق باشید ...

 

  * password , access code خود را فراموش نکنید و در جائی مطمئن یادداشت کنید.

 



یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 15:58 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007
  • شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه  که جائی پسورد آیدی خودتون رو فراموش کرده باشید یا اینکه در اثر سهل انگاری آیدی شما رو توی آواکس چت دزدیده باشن ..
  • خوب اگه آیدی رو با گوشی خودتون ساختین جای هیچ گونه نگرانی نیست و براحتی میتونید آیدی خودتون رو پس  بگیرید .
اولا برای این کار شما به 3 purs  احتیاج دارید که میتونید بخرید یا اینکه از یکی از دوستاتون قرض بگیرید ..
خوب حالا  4 رو بزنید و بیاید  به قسمت Help  و  OK کنید  تا صفحه ی زیر بیاد واستون ..

 
                            

 
                                                                                          

 

 

    حالا  مثل تصویر روی گزینه ی Password restore   اینتر کنید ..

 
                           

 
   طبق تصویر  گزینه ی  Continue  رو بزنید تا به قسمت اصلی برسید ..

 
                         

 
  حالا در این قسمت با زدن گزینه ی  Enter data  باید متن زیر رو با توجه به اطلاعات گوشی و آیدی خودتون تایپ کنید و برای آدمین ارسال کنید تا ظرف 24 ساعت (  امکانش هست زودتر هم جواب بده )  به شما جواب بده .
  1.  ID Number  در قسمت پروفایل آیدی شماست ، که باید در این قسمت بنویسید 
  2.  Aproximate password   منظور آخرین پسوردی است که روی آیدی تون بوده 
  3.  اینجا هم باید مدل واسم گوشی که آیدی خودتون رو باش ساختید رو وارد کنید .
  •  یه مثال براتون میزنم  :
  1. my number id  ۶۱۲۶۳۶
  2. last password : ۵۲۱۸۰۳۷
  3. NOKIA   ۷۶۱۰
    به این شکل اطلاعات رو وارد کنید و send  رو بزنید و منتظر جواب ادمین باشید ..
  •   نکات مهم :
  • ممکنه ادمین از شما IMEI NUMBER  گوشی رو بخواد که این شماره روی کارتن و زیر باطری گوشیتون هست 
  • اگه گوشی به هر دلیل دستتون نیست میتونید متن سیر رو به همراه 3 قسمتی که گفتم به ادمین ارسال  کنید اما شانس جواب گرفتنتون کمه ..
            Hi Mr.admin my accont stolen and my phone is broken please help me. thanks

 


یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 15:53 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007

شرایط مدیر شدن یا همون اس ام شدن :

لازم به ذکره که بگم دو تا راه پیش روی شماست یک : اس ام شدن از طریق پول دو : از طریق انجام دادن کار برای ادمین تو حالت اول باید از طریق وب مانی به حساب پول بریزید و به ادمین خبر بدید او بعد از یه مدت شمارو اس ام میکنه که لازنه انجام دادن این کار داشتن حساب وب مانی هست که داشتن همچین حسابی تو جمهوری اسلامی ایران واقعا دشواره یا اینکه میتونید از کارت بانک هایی استفاده کنید که قابلیت خرید اینترنتی از سایت های خارج از کشور رو داشته باشه و همچنین بتونه پولو به یک حساب خارجی انتقال بده که شلید اینا واستون خیلی سخت باشه که میتونید این کارو از طریق یه واسطه قابل اطمینان انجام بدید که قبلا وحید این کارو میکرد البته با کلی هایه مالیو پول زور گیری یه را دیگه هم داره که ائنم رای دادن به خودتونه و اس ام شدن واسه یک ماه که واقعا هم سخته و یه چیزی دورو بر 300 یا 400 هزار پول خرج کنین مثل روهام البته واسه ارسال پول به ادمین هم باید همین مقدارو واسش بفرستین خیلی خوب زیاد حرف زدم بریم سراغ راه بعدی

راه بعدی اینه که باید ولسه ادمین خر حمالی کنید مثل وحید که لازمش 1) ساخت یک وبسایت که حدودا 300 هزار خرج داره که اگه خواستید من براتون درست میکنم حتی از سایت رسمی آواکس هم باحل تر ( این تبلیغات خودم بود) 2) توانایی در زبان های برنامه نویسی مانند جاوا و تحت وب که یک سری کار ها واسه ادمین انجام میدید (میتونید مثلا به یکی از دوستاتون بگین واستون این کارو بکنه ) 3) تبلیغات کردن و جمع آوری یوزر برای آواکس که این کار از طریق نت انجام میشه مثل تالار های گفت و گو که باید بیشتر خارجی باشن

حالا اگه یک کدوم از این شرایط رو دارین ادمینو در جریان بزارید



یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 15:47 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007

سلام !!! امروز اومدم  مطالبی رو واستون قرار بدم که خیلی ها حسرتشو میکشن خوب این مطالب چی هست ؟؟؟ باشه چند تا از این مطالب رو که میخوام یادتون بدم رو میگم  : 

 

 ۱) هک البته با جدید ترین روش

۲) ارسال پیام های طولانی در آواکس

 ۳) قرار دادن پسورد طولانی

 ۴)قرار دارن ایمیل روی ایدی ها و پاک نشدن آن

۵) بستن پروفایل که با کامپیوتر باز نمیشه

 ۶) نوشتن دلیل زیاد در r.o و ایجاد اختلال در روم

۷) خودتون پیداش میکنین!!!

خوب واسه انجام دادن این کارها فقط کافیه برنامه هایی که واستون گذاشتم رو دانلود کنید. البته  یکم  توضیح بدم .

وقتی شما این برنامه رو دانلود کردین و رو گوشیتون(نوكيا ۷۶۱۰) نصب کردین کار شروع میشه در اصل این برنامه فونت چینی رو رو گوشی شما فعال میکنه و چون سرور آواکس این فونت نمیخونه شما دیگه محدودیت متن ندارین یعنی میتونین بیش از حد مجاز متن ارسال کنین بزارین هک با این روش رو توضیح بدم شما وقتی تو قسمت ایمیل یا جستجو یا پسوورد متن زیاد قرار میدین اون قسمت برای همیشه از کار میوفته یعنی دیگه باز نمیشه خوب حالا اگه شما یه ایمیل بسازید که حروف اون ۲۶ تا حرف یا بیشتر باشه و این ایمیل رو تو قسمت ایمل در پروفایلتون قرار بدین قسمت ایمیل شما دیگه باز نمیشه یعنی اگه ای دی رو بفروشین کسی نمیتونه ایمیل رو ای دی تونو پاک کنه یعنی محاله پس شما ای دی رو میفروشین و دوباره از طریق ایمیل پس میگیرین البته وقتی شما ایمیل طولانی قرار میدین پروفایل شما مسدود میشه تو سایت اواکسو میگم نه تو گوشی خوب اینم از هک جدید آواکس که حسابی جالبه البته میتونین از این روش واسه حفاظت از ای دی هاتون استفاده کنین حالا خود دانی میخوای هک کنی یا میخوای حفاظت کنی تصمیم با خودته . دیگه توضیح بیشتر نمیدم چون خودتون با کمی کار کردن همه چی رو یاد میگیرین. نکنین و تمام این روش هارو رو یه ای دی دیگه امتحان کنین بعد از بدست اوردن مهارت لازم رو ایدی خودتون امتحان کنید.

 

 

 

 

 

دانلود برنامه ۱

 دانلود برنامه ۲

 



یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 15:39 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007
حتما برای شما تا حال پیش اومده که وقتی در حال چت کردن هستین شارژتون تمام بشه و در به در دنبال شارژ پیدا کردن باشید ..  راهی رو  به شما پیشنهاد میکنم که با شارج 0 هم بتونید چت کنید. 
بله شما میتونید از طریق آواکس هندلر به صورت کاملا رایگان چت کنید ودیگه نگران تمام شدن شارج نباشید که توسط پروکسی مخصوص  اینترنت رایگان ایرانسل رو برای شما باز میکنه .
  • طرز استفاده:
اول نرم افزار اینکارو از که در چایین مطلب قرار دادم دانلود کنید  ، بعد این نرم افزارو نصب کنید و برید توی قسمت تنظیمات اینترنت گوشی ( تنظیمات اینترنت برای هر گوشی توی قسمت setting connection قرار داره ) برید به قسمت  Add new acc. pt  ، گزینه ی  more رو بزنید  ، حالا گزینه ی  edit  رو بزنید حلا به جای  proxy  عدد  10.131.26.138 رو وارد کنید . و شماره ی پورت یا درگاه رو  ،روی 8080 بزارید ، یا اینکه اگه کانکشنی به اسم  IRANCELL-MMS داشتین اون رو انتخاب کنید . 
  • حالا میریم سراغ تنظیمات نرم افزار : 
توی قسمت اول برای مجانی کردن آواکس  custom1  رو انتخاب کنید ،  حالا به قسمت  frontquery  برید و این پورت رو وارد کنید  ۸۵.۱۸۵.۳۷.۱۳.. حالا بیاید پایین و تیک قسمت remove port from url   رو بزنید تا فعال بشه ، حالا قسمت use proxy رو در حالت  HTTP  قرار بدین و به منوی اصلی رفته و OK  رو بزنید .

    ممکنه توی اتصال اول به شما ارور بده ، برای رفع مشکل به 
setting >> main menu >> connection
   برید و اتصال رو ، روی حالت http قرار بدین .
 
 
توجه: آي پي ۸۵.۱۸۵.۳۷.۱۳ به عنوان مثال در بالا ذكر شده براي آيپي جديد ميتونيد به من تماس بگيريد يا به آيدي آواكس من درخواست آيپي كنين
آيدي آواكس من: Amirhosein-007
به یاد داشته باشین که شماره آیدی من اینه number id :2323144
 
 
 


یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 14:52 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007
اینم فونت واسه زیباتر کردن آی دی هاتون و جلوگیری از کپی و دزدیده شدن              
 



یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007
AVACS Live Chat All Versions

All files in a compressed file,|Download + v2.2.0

v 2.2.0
- (test version),|Download jad, jar

v 2.1.9
- (test version),|Download jad, jar

v 2.1.7
- (test version),|Download jad, jar
 
 
 
v 2.1.0 - 26 Mar, 2010,|Download jad, jar
 
for BlackBerry: jad, cod, cod-1
for Android phones apk , >>need in j2me runner, switch ON turbo if you dont see menu details, set HTTP connection in settings
 

 
v 2.0.0 - 01 Feb, 2010,|Download jad, jar
 

 
v 1.9.2 - 05 Sep, 2009,|Download jad, jar
 
 

 
v 1.9.1 - 29 Aug, 2009,|Download jad, jar

 
v 1.0.5 - 20 Jan, 2007,|Download jad, jar


یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007

Profile (1 شما ميتوانيد اطلاعات خودتان را از اينجا مشاهده كنيد ويا انها را تغيير بديد.

Room (2 بعد از انتخاب اين بخش شما فهرست رومها را خواهيد ديد .

Users (3 بعد از انتخاب اين بخش شما فهرست users را خواهيد ديد.

Top rooms (4 شما از اينجا ميتوانيد برترين رومها را مشاهده كنيد.

Public rooms (5 شما از اينجا ميتوانيد رومهاي عمومي را مشاهده كنيد.

Country rooms (6 شما از اينجا ميتوانيد رومهاي رسمي را مشاهده كنيد .

Rooms (7 شما از اين قسمت ميتوانيد چك كنيد افراد انلاين در روم را و تعدهد انها را عددي كه در سمت راست نوشته شده تعداد زن و عدد سمت چپ تعداد مرد را نمايش ميدهند.

Contact book (8 شما از اين قسمت ميتوانيد فهرست دوستان خودتان را ببينيد كه از قبل انها را به اين فهرست اضافه كرده ايد. 

Avacs gallery (9 شما پس از كليك بر روي اين قسمت به بخش البومهاي عكس خواهيد رفت ، شما ميتوانيد البوم بوجود بياوريد و به عكسهاي خود اضافه كنيد .

Message (10‌ شما در اينجا متني كه ميخواهيد بفرستيد را تايپ ميكنيد.

Enter (11 شما �نگامي كه متني را نوشته ايد ، با زدن اي كليك enter متن مورد نظر شما وارد صفحه روم خواهد شد .

 
Moderating of room (12‌ اين گزينه براي كساني است كه در ان روم تاج دارند و با كليك بر روي ان ميتوانيد ليست كساني كه r.o شده اند و چه كس انها را r.o كرده يا از r.o در اورده يا كساني كه تاج گرفته اند و يا تاج پر شده اند و همچنين ميتوانيد اطلاعات روم را مشاهده كنيد از قبيل rating  يا owner روم و....

Change settings of chat (13 شما با استفاده از اين گزينه تنظيماتي از قبيل پاك كردن همه پيامهاي روم يا گذاشن تاريخ و... ميتوانيد برخوردار شويد .

Change avatar (14 شما با استفاده از اين گزينه ميتوانيد براي ايدي خودتان يك عكس انتخاب كنيد

Change color of message (15‌ شما ميتوانيد رنگ پيام خودتان را انتخاب كنيد.

Load file (16 شما ميتوانيد اپلود كنيد يك فايل يا قرار بديد عكس يا يك تكست در رو

Add line (17 شما ميتوانيد يا استفاده از اين گزينه : اضافه كنيد يك عكس يا يك فيلم يا يك ملودي يا يك لينك سايت

 

Add additional smiley(18 شما ميتوانيد با استفاده از اين گزينه شكلكهاي جديد اضافه كنيد

 

Add smiley(19‌ پس از انتخاب اين گزينه شما ميتوانيد استفاده كنيد از شكلكهاي ساده

 



جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007

                   

 

 

 

 

 

 

           

 آموزش فلود یا بالا بردن رایتنیگ  PM در آواکس چت :
برای انجام اینکار شما به برنامه های Kemulator و  Mouse and key recorder  احتیاج دارین و همچنین برنامه ی Java run time   که در آخر این مطلب میتونید دانلود کنید .

 

 

تنظیمات Kemulator
ابتدا یک  Kemulator باز کنید و در قسمت 
view >> option >> 2 records>> RMS folder 
یک پوشه با نام دلخواه در کامپیوتر خود ایجاد کنید ، حالا Ok کنید ، در مرحله ی بعدی باید  یه  Kemulator  دیگه رو باز کنید  و در قسمت  view روی infos کلیک کنید اون هم برای هر دوتا   Kemulator  و اونا رو مطابق شکل میزارین .
  • تنظیمات Mouse and key recorder
گزینه ی پایین صفحه در منوی replay >> loops را روی 50000 تنطیم کنید و line delay  را روی 400 یا 450 تنظیم کنید ، حالا در قسمت بالا گزینه ی Marco code را انتخاب کنید و متن داخل صفحه را پاک کنید .
  • فلود کردن 
برای فلود کردن ابتدا مطابق عکس Kemulator ها را گذاشته و در هر کدام یک آواکس اجرا میکنید ( برای اینکار با موس آواکس را به داخل Kemulator بکشید ) بعد از اجرا 2تا آیدی را وارد کرده و هر 2 را در یک روم میبرید ، واسه فلود باید 6 تا PM با 2تا  آیدی بدین که طرز انجام اینکارو میگم :
3تا PM  با Kemulator  اول و 3تا PM  با Kemulator دوم  که باید به صورت یکی در میون انجام بشه ، ابتدا در برنامه ی  Mouse and key recorder  گزینه ی Rec  را بزنید و  با  Kemulator  ی  که در آن پوشه ساختین یک PM میدین و برای Kemulator  هم همین کارو میکنید و اینکارو تکرار میکنید تا برای هر Kemulator  به صورت مجزا 3تا PM  بدین ، حلا گزینه ی Rec  را بزنید تا  recorder  استپ شود ، در قسمت وسط recorder به گزینه ی  Start replay at بروید و  زمان اون رو یک دقیقه بعد از ساعت کامپیوتر بزارید و در آخر گزینه ی  play  که نزدیک Rec  میباشد را بزنید ، بعد از یک دقیقه آیدی های شما شروع به فلود میکنن..



جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, :: 13:20 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007

         ۱۰٫۱۳۱٫۲۶٫۱۳۸

پراکسی که در بالا مشاهده میکنید به MMS ایرانسل تعلق داره.

نمیخوام دربارش بحث کنم اما بد نیست همگی چندتا نکته کوچک رو درباره ی این پراکسی بدونیم و با طرز کار اون آشنا شیم.

اول اینکه هروقت بخواید با پراکسی به اینترنت متصل بشید سرعتتون خیلی از اون چیزی که باید باشه پایینتر میاد، پس از افت سرعت گله نکنید بخصوص دوستانی که با رایانه کار میکنند.

و اما یک راه برای استفاده ی با سرعت بالا وجود داره که اونم استفاده از GPRS به صورت رایگان هست. با این طرفند و با کارهایی که انجام میشه سرعت شما خیلی بالاتر از وقتی میشه که با پراکسی بصورت پولی کار میکردید.

حتما به خودتون میگید خوب بدون پراکسی و با سرعت بالا کار میکنیم. اما باید توجه کنید که استفاده از پراکسی به شما کمک میکنه تا هنگام دانلود اتصالتون قطع نشه و بتونید فایل های با حجم بالا رو به راحتی دانلود کنید.
دوستان عزیز باید این پراکسی رو همراه با پورت ۸۰۸۰ تو تنظیمات نقطه دستیابی (Access Point) گوشیشون وارد کنند و در هنگام استفاده از برنامه ها هم با این نقطه دستیابی به اینترنت متصل بشند

این پراکسی مخصوص WAP هست و پراکسی که صفحات رو با فرمت WEB باز میکرد ۸٫۱۳۱٫۲۲٫۱۳۸ بود که الانم فکر کنم همینه. و بیشتر برای رایانه کاربرد داره.

اونایی که میخوان از GPRS بصورت پولی تو رایانه استفاده کنند، باید توجه داشته باشند که استفاده از این پراکسی بصورت GPRS غیر رایگان سرعت رو بشدت کاهش میده



جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, :: 13:7 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007

یکی دیگه از ابزار های پر قدرت برای دستیابی به اینترنت رایگان Back Query هستش که علاوه بر سادگی، سرعت بیشتری رو نیز در اختیار ما قرار میده. برای استفاده از بک کوئری باید آی پی رو جلوی اون قرار بدید. در کل به چند صورت نوشته میشه که پایین واستون نوشتم.

به این صورت:

ip.Back Query/      (dar VNAP .NetBuster Proxy Pro 3 miShe intOr ham nevesht)

?Back Query/      (bedoOne ip)

?ip.Back Query/      (be hamrahe ip)

توصیه میکنم حتما از این ابزار برای برنامه های هندلرتون استفاده کنید که ابزاری بسیار قدرتمند و کارا هستش. برای نمونه میتونید از این بک کوئری استفاده کنید.

?ip.mailgnetic.biz/



جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007

سلام به دوستان گل و عزیز

چند وقتیه که اپراهای هندلری با امکانات زیاد و قابلیت اتصال با تنظیمات مختلف اومده که از جمله میشه ورژن های بالای ۶ رو نام برد. این اپراها نیاز برای اتصال نیاز به فرونت کوئری و البته یه سری تنظیمات دیگه دارند. سرعت این سری از اپراها بیشتر از نمونه های پیشین هستش و امکانات بیشتری هم دارند. یکی از کارآمد ترین اونها هم اُپرا مینی ۶٫۵ هندلر هست.

نکته: بعد از نصب اپرا مینی تو منوی تنظیمات و Advanced پروتکل رو به HTTP تغییر بدید.

 







جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007

 

 

امروز هم با یه برنامه ی کامل و بسیار عالی برای رایگان کردن اینترنت کامپیوتر اومدم.

این برنامه با تنظیماتی که داره به ما کمک میکنه تا از اینترنت رایگان تو بسیاری از برنامه های کامپیوتر بهره ببریم و دیگه مثل سابق اینترنت رایگان به پراکسی سایت و وبگردی محدود نمیشه و مشکلاتی از قبیل دانلود و ناتوانی در چت و جاوا اسکریپ نخواهیم داشت. مهمتر از همه اینکه هم میتونیم از فرونت کوئری داخلش استفاده کنیم و هم از بک کوئری. که بک کوئری بسیار پرسرعت تر و کاراتر از فرونت هست ولی پیشنهاد میکنم برای راه اندازی اول از فرونت کوئری استفاده کنید. علاوه بر اون تنظیمات دیگه ای هم داره که من هنوز نتونستم راشون بندازم.


پس از دانلود و نصب، برنامه رو اجرا کنید و اگه اجرا نشد اینطور عمل کنید:

باید اون رو تو Administrator کامپیوتر اجرا کنید؛ یا روی آیکن اون راست کلیک کنید و Ran as… رو بزنید و گزینه ی the following user رو انتخاب کنید و بعد توی قسمت username بنویسید Administrator و تو قسمت Password هم (اگه که موقع نصب ویندوز واسش رمز انتخاب کردید) پسورد رو بنویسید و Ok رو بزنید. حالا برنامه اجرا شده و شما باید مراحل زیر رو دنبال کنید.

Profile رو انتخاب کنید و Edit رو بزنید. توی کادر باز شده و در سربرگ Port تیک قسمت Local رو فعال کنید و مقدار ۱۲۳۴ وارد کنید. (اینطور بهتره)

سربرگ Remote Proxy رو انتخاب کنید و تیک گذینه ی Enable Proxy رو فعال کنید و در قسمت Proxy Address مقدار ۱۰٫۱۳۱٫۲۶٫۱۳۸ و در قسمت Port مقدار ۸۰۸۰ رو وارد کنید.

سربرگ URL And Header Tweak رو انتخاب کرده و در زیر سربرگ URL Handler تیک قسمت Enable Front Query رو فعال کنید و Front Query مناسب رو وارد کنید.

بطور مثال این فرونت کوئری:

lodgeus.com/cgi-bin/nph-get.cgi/000010A/http/

mailgnetic.biz/cgi-bin/nph-proxy.cgi/111110A/http/

نکته: حتما باید جلوی Back Query یا Front Query آی پی اینترنت رایگان رو وارد کنید.

نکته: البته پیشنهاد میکنم بعد از اینکه برنامه با فرونت کوئری راه افتاد تک قسمت فرونت کوئری رو بردارید و بجاش تیک قسمت بک کوئری رو فعال کنید و از بک کوئری استفاده کنید. به صورت زیر:

?ip.Back Query

توجه داشته باشید که اگه میخواید از بک کوئری استفاده کنید تک مربوط به قسمت فرونت کوئری رو باید غیر فعال کنید.

روی Save کلیک می کنیم و در سربرگ Home روی قسمت Local Proxy در گوشه ی سمت چپ و بالا کلیک میکنیم و میبینیم که برنامه راه می افته.

حالا تو هر برنامه ای که میخوایم باهاش به اینترنت وصل بشیم باید پراکسی ۱۲۷٫۰٫۰٫۱ (همون Local Host) و پورت ۱۲۳۴ رو وارد کنیم. و خیلی راحت به اینترنت متصل بشیم. تو فایرفاکس و اپرا و یاهو مسنجر و مدیریت دانلود و آنتی ویروس و…

پیشنهاد میکنم از فایر فاکس استفاده کنید و به صورت زیر تنظیماتش رو تغییر بدید:

Tools > Options > Advanced > Network

و در قسمت Connection روی کلید Settings کلیک میکنیم تا پنجره ی Connection Setting باز شه و حالا گذینه ی Menual Proxy Configuration رو انتخاب کرده و در قسمت HTTP Proxy مقدار ۱۲۷٫۰٫۰٫۱ رو وارد کرده و در مقابل آن در قسمت Port مقدار ۱۲۳۴ را می نویسیم.

حالا تیک گذینه ی Use This Proxy Server For All Porotocols رو فعال میکنیم و Ok میزنیم و به محیط مرورگر فایرفاکس بر میگردیم و به هر سایتی که دوست داریم میرویم.

نکته: برای برگشت به تنظیمات قبلیه فایر فاکس و استفاده ی معمولی از اینترنت، مسیر قبل را دنبال کرده و در پنجره ی Connection Settings قسمت NO Proxy رو انتخاب می کنیم.

نکته: حتما از سیمکارت با شارژ صفر استفاده کنید چون در غیر اینصورت شارژتون کم میشه و اون هم به این دلیله که برنامه های متععدی بطور پنهانی از اینترنت استفاده میکنند.

توجه: برای نصب این برنامه حتما باید DotNet FrameWork 4.0 بر روی سیستم شما نصب شده باشد.


 



                                 

Opera Mini Handler Android

 

اندروید (Android) نام یک سیستم عامل موبایل است که توسط شرکت گوگل توسعه داده می شود. این سیستم عامل منبع باز (Open Source) است و بر پایه ی هسته ی لینوکس بنا شده است.

این هم اُپرا مینی هندلر مخصوص اندروید برای عزیزانی که از سیستم عامل Android استفاده می کنند.

برای رایگان شدن اپرا شما نیاز به آی پی و فرونت کوئری دارین برای بدست آوردن آن میتونین از من خرید کنین.

قیمت فرونت کوئری:7000 تومان

 

دانلود اپرا مینی6.1 اندروید:

http://s2.picofile.com/file/7274264622/mistermobile_Opera_Mini_v61_Handler_UI_for_Android_1_.apk.html 

دانلود اپرا مینی7 اندروید: http://s1.picofile.com/file/7335605913/Opnext7hui203.zip.html



پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 9:49 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007

 

اجرای برنامه های جاوا موبایل در رایانه

 

حتماً شما هم تو گوشیتون برنامه هایی دارین که دوست دارید تو کامپیوتر هم ازشون استفاده کنید. مثل انواع بازی های جاوا و یا شایدم میخواین قبل از اینکه برنامه ای رو گوشیتون نصب کنید اول تو کامپیوتر ببینیدش.

برای شروع باید برنامه جاوا ۷ رو دانلود و نصب کنید, میتونید از گوگل جستجو کنید 

در گام دوم باید برنامه Kemulator lite یا microemulator رو دانلود کنید.

توجه داشته باشین برنامه های Kemulator یا microemulator نصب شدنی نیستند و شما باید از داخل پوشه ای که دانلود کردید emulator  با پسوند جاوا رو اجرا کنید و از اونجا برنامه جاوا خودتون رو باز کنید.

حالا من Kemulator رو توضیح میدم. توضیحات برای دوستانی که دوست دارن از microemulator استفاده کنن هم صدق میکنه. البته من توصیه میکنم هردو برنامه رو دانلود کنید چون بعضی برنامه ها تو Kemulator و برخی دیگر تو microemulator بهتر اجرا میشن و سرعت بیشتری دارن.

برید تو پوشه Kemulator که دانلود کردید و از اونجا فایل KEmulator با پسوند Jar File رو انتخاب کنید و روش راست کلیک کنید و از قسمت open with گزینه Choose program رو انتخاب کنید. حالا یه پنجره باز میشه. از اونجا Java (TM) Platform SE binary یا هرچیز شبیه این رو انتخاب کنید و پایین صفحه, گذینه Always use the selected program to open this kind of file رو تیک بزنید و بعد ok کنید.

حالا میتونید KEmulator  رو باز کنید و از منو گذینه ی Load jar رو بزنید و برنامه جاوایی رو که میخواین باز کنید و ازش لذت ببرید.



دانلود جاوا: sdlc-esd.sun.com/ESD6/JSCDL/jre/6u31-b74/JavaSetup6u31.exe 

 



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید... امیدوارم از این وبلاگ به مطالب مورد نیازتان رسیده باشین و مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. جهت هرگونه اطلاعات خصوصی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید 09376521070
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترفندستان و آدرس avacs-live-chat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 10004
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1




<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 10004
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید