به زودی این وبلاگ تغییر میکند و به انجمن اینترنت رایگان ایرانسل میپردازد اینترنت رایگان در کامپیوتر
 
GPRS رایگان ایرانسل و انواع ترفندها
ترفندستان
 
 
جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : ََAmirhosein-007

 

 

امروز هم با یه برنامه ی کامل و بسیار عالی برای رایگان کردن اینترنت کامپیوتر اومدم.

این برنامه با تنظیماتی که داره به ما کمک میکنه تا از اینترنت رایگان تو بسیاری از برنامه های کامپیوتر بهره ببریم و دیگه مثل سابق اینترنت رایگان به پراکسی سایت و وبگردی محدود نمیشه و مشکلاتی از قبیل دانلود و ناتوانی در چت و جاوا اسکریپ نخواهیم داشت. مهمتر از همه اینکه هم میتونیم از فرونت کوئری داخلش استفاده کنیم و هم از بک کوئری. که بک کوئری بسیار پرسرعت تر و کاراتر از فرونت هست ولی پیشنهاد میکنم برای راه اندازی اول از فرونت کوئری استفاده کنید. علاوه بر اون تنظیمات دیگه ای هم داره که من هنوز نتونستم راشون بندازم.


پس از دانلود و نصب، برنامه رو اجرا کنید و اگه اجرا نشد اینطور عمل کنید:

باید اون رو تو Administrator کامپیوتر اجرا کنید؛ یا روی آیکن اون راست کلیک کنید و Ran as… رو بزنید و گزینه ی the following user رو انتخاب کنید و بعد توی قسمت username بنویسید Administrator و تو قسمت Password هم (اگه که موقع نصب ویندوز واسش رمز انتخاب کردید) پسورد رو بنویسید و Ok رو بزنید. حالا برنامه اجرا شده و شما باید مراحل زیر رو دنبال کنید.

Profile رو انتخاب کنید و Edit رو بزنید. توی کادر باز شده و در سربرگ Port تیک قسمت Local رو فعال کنید و مقدار ۱۲۳۴ وارد کنید. (اینطور بهتره)

سربرگ Remote Proxy رو انتخاب کنید و تیک گذینه ی Enable Proxy رو فعال کنید و در قسمت Proxy Address مقدار ۱۰٫۱۳۱٫۲۶٫۱۳۸ و در قسمت Port مقدار ۸۰۸۰ رو وارد کنید.

سربرگ URL And Header Tweak رو انتخاب کرده و در زیر سربرگ URL Handler تیک قسمت Enable Front Query رو فعال کنید و Front Query مناسب رو وارد کنید.

بطور مثال این فرونت کوئری:

lodgeus.com/cgi-bin/nph-get.cgi/000010A/http/

mailgnetic.biz/cgi-bin/nph-proxy.cgi/111110A/http/

نکته: حتما باید جلوی Back Query یا Front Query آی پی اینترنت رایگان رو وارد کنید.

نکته: البته پیشنهاد میکنم بعد از اینکه برنامه با فرونت کوئری راه افتاد تک قسمت فرونت کوئری رو بردارید و بجاش تیک قسمت بک کوئری رو فعال کنید و از بک کوئری استفاده کنید. به صورت زیر:

?ip.Back Query

توجه داشته باشید که اگه میخواید از بک کوئری استفاده کنید تک مربوط به قسمت فرونت کوئری رو باید غیر فعال کنید.

روی Save کلیک می کنیم و در سربرگ Home روی قسمت Local Proxy در گوشه ی سمت چپ و بالا کلیک میکنیم و میبینیم که برنامه راه می افته.

حالا تو هر برنامه ای که میخوایم باهاش به اینترنت وصل بشیم باید پراکسی ۱۲۷٫۰٫۰٫۱ (همون Local Host) و پورت ۱۲۳۴ رو وارد کنیم. و خیلی راحت به اینترنت متصل بشیم. تو فایرفاکس و اپرا و یاهو مسنجر و مدیریت دانلود و آنتی ویروس و…

پیشنهاد میکنم از فایر فاکس استفاده کنید و به صورت زیر تنظیماتش رو تغییر بدید:

Tools > Options > Advanced > Network

و در قسمت Connection روی کلید Settings کلیک میکنیم تا پنجره ی Connection Setting باز شه و حالا گذینه ی Menual Proxy Configuration رو انتخاب کرده و در قسمت HTTP Proxy مقدار ۱۲۷٫۰٫۰٫۱ رو وارد کرده و در مقابل آن در قسمت Port مقدار ۱۲۳۴ را می نویسیم.

حالا تیک گذینه ی Use This Proxy Server For All Porotocols رو فعال میکنیم و Ok میزنیم و به محیط مرورگر فایرفاکس بر میگردیم و به هر سایتی که دوست داریم میرویم.

نکته: برای برگشت به تنظیمات قبلیه فایر فاکس و استفاده ی معمولی از اینترنت، مسیر قبل را دنبال کرده و در پنجره ی Connection Settings قسمت NO Proxy رو انتخاب می کنیم.

نکته: حتما از سیمکارت با شارژ صفر استفاده کنید چون در غیر اینصورت شارژتون کم میشه و اون هم به این دلیله که برنامه های متععدی بطور پنهانی از اینترنت استفاده میکنند.

توجه: برای نصب این برنامه حتما باید DotNet FrameWork 4.0 بر روی سیستم شما نصب شده باشد.


 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید... امیدوارم از این وبلاگ به مطالب مورد نیازتان رسیده باشین و مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. جهت هرگونه اطلاعات خصوصی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید 09376521070
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترفندستان و آدرس avacs-live-chat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 10014
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1




<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 10014
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید